Ankocryl Wandfinish Blank Mat
Ankocryl Wandfinish is een waterverdunbare, oplosmiddel- en week-makervrije matte transparante finish voor binnen.
Inhoud: 10 liter.
De Ankocryl Wandfinish wordt toegepast als blanke finish, indien een glad, goed reinigbaar oppervlakte wordt verlangd in bijvoorbeeld keukens, scholen, ziekenhuizen en hotels. De finish is slijtvast, waterdampdoorlatend, UV-bestendig en minder milieubelastend.
SKU | 14-0192 |
---|---|
Stofdroog | 1 uur |
Overschilderbaar | 3-4 uur |
Houdbaarheid | In gesloten originele verpakking op een koele, vorstvrije en droge plaats tenminste 6 maanden |
Verbruik | 80 - 100 ml / m² |
Verwerkingsmethode | Kwast, roller en spuit |
Minimale verwerktemperatuur | 8°C |
Geschikt voor vochtige ruimtes | Ja |
Basis | Waterbasis |
Afwerking | Transparant |
Situatie | Binnen |
Glansgraad | Mat |
Muurverf voor | Keuken, Binnenmuur |
Voor een muur van | Baksteen, Beton, Afgewerkt met glasweefsel, Afgewerkt met stucwerk, Oude lagen verf |
Speciale eigenschappen | Zeer goed reinigbare muurverf |
Inhoud | 10 litre |
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hebben wij voor 13.00 uur je bestelling ontvangen, dan kunnen we jouw bestelling de volgende dag bezorgen, waar en wanneer je wilt. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst ontvang je de dinsdag daarop. Mocht door omstandigheden jouw bestelling de volgende dag niet bezorgd kunnen worden, dan laten we je dit tijdens het plaatsen van de bestelling weten.
Wat zijn de bezorgkosten?
De standaard bezorgkosten bedragen € 15,- (verzending binnen Nederland). Bij een bestelling vanaf € 99,- worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht.
Indien ik niet aanwezig ben op het bezorgadres wat gebeurt er dan met mijn bestelling?
Je bestelling wordt een werkdag later nog keer aangeboden op het bezorgadres. Mochten wij je niet treffen dan gaat de bestelling terug naar FRL Post. Vervolgens is het mogelijk om een nieuwe afspraak te maken om de bestelling te laten bezorgen .
Hoe kan ik betalen?
Je kunt eenvoudig betalen met iDeal of CreditCard of achteraf betalen met Billink. Bij afhalen betaal je bij de grossier.
Ik krijg een foutmelding bij mijn betaling. Wat moet ik nu doen?
Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je de order opnieuw plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven maar heb je binnen een uur geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Bel ons op +31513 465 000