Betaling

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons veilig en eenvoudig betalen met iDeal, Billink of CreditCard.

Ik krijg een foutmelding bij mijn betaling. Wat moet ik nu doen?
Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je de order opnieuw plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven maar heb je binnen een uur geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 0513- 461433

Achteraf betalen

Wil je liever achteraf betalen? Dit kan! Achteraf betalen gaat bij ons via Billink. Het is mogelijk om tot 14 dagen na je aankoop te betalen. Door de Billink aankoopbescherming betaal je alleen voor de producten die je gebruikt. Hierbij is het wel belangrijk dat de verf die je terug wilt sturen in een ongeopende originele verpakking zitten. Het terugsturen geldt niet voor gekleurde verf. Is het product niet goed? Dan hoef je niet te betalen. Voor meer informatie raden we je aan onze retourneren pagina te bekijken.

Hoe werkt Billink?

Stap 1. Kies voor Billink bij het afrekenen

Je bestelt een product via de webshop zoals je gewend bent en kiest Billink als betaalmethode.

Stap 2. Jouw bestelling wordt geleverd (Afhalen is bij Billink betalingen niet mogelijk)

Je kunt rustig de tijd nemen om te bepalen welke producten je nodig hebt. Ben je niet tevreden of heb je (een deel van) je bestelling toch niet nodig? Dan volg je de gewone retourprocedure.

Stap 3. Ontvang je factuur

Na een paar dagen ontvang je per e-mail de factuur. Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app. Geen stress! Je hebt standaard 14 dagen de tijd om te betalen.

Als je nog vragen hebben over het achteraf betalen van je bestelling. Stuur ons een bericht in de chat, mail of bel ons op 0513-465000.