Biobased Grondverf
De Biobased Grondverf is een watergedragen snel drogende en goed vullende grondverf voor binnen en buiten, voor op kaal hout of oude voorgeschuurde verflagen. Met een biobased koolstof gehalte > 55 %, conform C14 methode.
Een uniek geformuleerde watergedragen grondverf die voor een groot gedeelte bestaat uit biobased (herwinbare) grondstoffen conform NEN-EN 16640. En zo bijdraagt aan een duurzame wereld. De grondverf is toepasbaar op alle houten ondergronden buiten en binnen, op zowel kaal hout als op oude verflagen. Droogt snel en is goed schuurbaar. Wij adviseren het product te gebruiken in combinatie met Biobased lak Zijdemat of Gloss.
SKU | 50-1505 |
---|---|
EAN Code | 8718226266743 |
Stofdroog | Ca. 1uur |
Overschilderbaar | Ca. 4 uur |
Houdbaarheid | In gesloten originele verpakking op een koele en droge vorstvrije plaats, tenminste 12 maanden |
Verbruik | Ca. 13 m² / ltr |
Minimale verwerktemperatuur | Niet verwerken beneden 8°C lucht en objecttemperatuur en een maximale relatieve vochtigheid van 85%. |
Glans | Mat |
Applicatie | Kwast, Roller |
Situatie | Binnen en buiten |
Glansgraad | Mat |
Voor het gronden van | Hout |
Verf voor mijn | Kozijn buiten, Kozijn binnen, Buitendeur, Binnendeur, Dorpels, lijsten, etc. |
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hebben wij voor 13.00 uur je bestelling ontvangen, dan kunnen we jouw bestelling de volgende dag bezorgen, waar en wanneer je wilt. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst ontvang je de dinsdag daarop. Mocht door omstandigheden jouw bestelling de volgende dag niet bezorgd kunnen worden, dan laten we je dit tijdens het plaatsen van de bestelling weten.
Wat zijn de bezorgkosten?
De standaard bezorgkosten bedragen € 15,- (verzending binnen Nederland). Bij een bestelling vanaf € 99,- worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht.
Indien ik niet aanwezig ben op het bezorgadres wat gebeurt er dan met mijn bestelling?
Je bestelling wordt een werkdag later nog keer aangeboden op het bezorgadres. Mochten wij je niet treffen dan gaat de bestelling terug naar FRL Post. Vervolgens is het mogelijk om een nieuwe afspraak te maken om de bestelling te laten bezorgen .
Hoe kan ik betalen?
Je kunt eenvoudig betalen met iDeal of CreditCard of achteraf betalen met Billink. Bij afhalen betaal je bij de grossier.
Ik krijg een foutmelding bij mijn betaling. Wat moet ik nu doen?
Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je de order opnieuw plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven maar heb je binnen een uur geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Bel ons op +31513 465 000